6 Eylül 2009 Pazar

Yarışmaların Diliyle



Valla Türk insanının yaratıcılığına hayranım.Özellikle yarışma üretmekte ama daha çok yabancı formatlı yarışmaları Türk milletinin seveceği şekle çevirmekte çok iyiyiz.

Ben çocukluktan "İner misin ? Çıkar mısın ? " ı hatırlıyorum.Çok güzeldi ya.Bilenin kafası tavana çarpıyordu. Bilemeyende ine ine ekrandan kaybolup gidiyordu.Çocukluk işte.Hea bide Tuttu Frutti vardı sahi ona noldu ? Çin çin çin ...

Günümüzde de başarılı yarışmalar var ama ben nedense hepsinden kıl kapıyorum.Beş dakikadan fazla izleyemiyorum.Yokum diyorum o yüzden.Zaten bu lafıda duyunca tekme tokat girişesim geliyor adama.Bi de benim içimin fesatlığından mı bilmiyorum bazı cümleler bana çok manidar geliyor.

"Ne hissediyorsun ? "
"Büyük hissediyorum . Daha önce kutumdan büyük çıktı.Abi bence başka bir kutuya yönel "

Çok aradılar mı bu tür diyologları yav.Adam oraya milyarların tanıdığı ünlüleri getiriyor.Ne için ? Millet sanki 3. amatör kümede maç izlemeye gelmiş.Bağırıyorlar bir ton marş.

"Haydi haydi haydi Allah aşkına . Hamdi'nin p.çleri dönsün şaşkına ! "

Bari işin bokunu çıkartacaksınız , yukarıdakine kadar götürün olayı.Eminim . Son kararım hatta.Vallahada billahada . En azından güleriz.

Neyse.Şu an da yeni bir yarışmayı izliyorum "ucunda 1 milyon var" diye.Ulen arkadaş ya ! Ucunda bir milyon varmış .Maşallahhh !!

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails