29 Ekim 2009 Perşembe

Cumhuriyet

video
Atatürk'ün sesinden bir video yayınlamak istedim.O'nun neler düşündüğünü ve neler hissettiğini,bizden neler beklediğini unutup da başka dertlerin peşine düşenler tekrar hatırlasın istedim.

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.

26 Ekim 2009 Pazartesi

Haftanın Konuğu: Episode 2

Bugünkü konuğum bir Rus.Hikayesi çok ilginç geldi bana . Uydursam (?) anca bu kadar olur.

Bora:Evet adınız nedir ? Nerede doğdunuz bize biraz çocukluğunuzdan bahsedermisiniz ?

Dimitri: Adım Dimitri Tutsikiyancek.Moskova doğumluyum.Babam Slovaktır.Doğumum Rusya'da gerçekleşti.SSCB dağılana kadar Rusya'da yaşadık. Sonra malum olaylardan sonra annemin memleketine , Türkiye'ye kaçtık.Daha çok küçüktüm net olarak neler yaşadığımızı hatırlamıyorum.

Bora:Anneniz Türk demek ne güzel.Nereye yerleştiniz ? ve Türkiye'de ne iş yapıyorsunuz , geçiminizi ne ile sağlıyorsunuz ?

Dimitri:Annem Türk evet.Çorum ilinin Osmancık ilçesinde yaşıyorlar annemgil.Ben ise okul sebebiyle buraya, yani İzmir'e yerleştim.Babam ise genelde Rusya'da kalıyor.İşi yüzünden pek ayrılamıyor.Ama Türkiye ile sürekli temas halinde.

Bora: Aile olarak dağılmış haldesiniz yani.Babanın mesleğini öğrenebilir miyiz ?

Dimitri:Tüccardır kendisi.Ne alır ne satar onu bilemem yalnız.Sanayi ve tarımla pek ilgisi yoktur ama kendisi ben ne zaman sorsam " Tüccarım oğlum ben.Alırım satarım.Sen işine bak." diyor.Ben bu işten birşey anlamamak.

Bora:Ben anladım sen rahat ol.Sen anlayabilecek zeka seviyesine gelince zaten baban senide alır o işe.Neyse.Peki sen İzmir'de çalışıyor musun ? İlgi alanların neler ?

Dimitri:Bir ara amerikan futboluyla ilgileniyordum ama takım arkadaşlarımdan bir kaçı homoseksüel çıkınca o işten de soğudum.Çalışmıyorum.Babam her ay bana yüklü miktarda para gönderiyor.O bana yetiyor zaten.Nasıl kazanıyor acaba bu kadar para yaa ??

Bora:Len sus işte söyletme.Arkadaşların homoseksüel mi çıktı ? Nasıl anladın bunu ?

Dimitri:Ne zaman maç olsa arkama geçiyordu ve hiç gözlerini ayırmadan bana bakıyordu.Bizde oyun gereği domalık duruyoruz zaten.

Bora: Hay salak . Oyun kurucu olm adam öyle yapmayacakta napacak.Seni o takıma alanı ben zaten.Neyse. Rusya'da eviniz tam oalrak nerede kalıyor ?

Dimitri:Kremlin sarayının oraya doğru git ilk değil ikinci sokaktan sola dön.Biraz ileride cami var .Orada "Dimitri emmi'nin evi ne tarafta ?" diye kime sorsan gösterir. (Yavşakça gülmeler)

Bora:Dönde götünle dalga geç len ! Seni adam saydıkta röportaj yaptım amuk ! ( Fevri davranışlar)

Dimitri:Hemen kızma dostum.Şaka yaptım ya . Hem ne var hep sen mi şaka yapacaksın ? (Alttan almalar)

Bora:Bas git len hadi ! Burası Türkiye ! Adam ol öyle gel bidaha !

Dimitri:Ehh ... Pidar gnovniy!

Bora:Baban pezevenkmiş hea ...
Related Posts with Thumbnails