26 Ekim 2009 Pazartesi

Haftanın Konuğu: Episode 2

Bugünkü konuğum bir Rus.Hikayesi çok ilginç geldi bana . Uydursam (?) anca bu kadar olur.

Bora:Evet adınız nedir ? Nerede doğdunuz bize biraz çocukluğunuzdan bahsedermisiniz ?

Dimitri: Adım Dimitri Tutsikiyancek.Moskova doğumluyum.Babam Slovaktır.Doğumum Rusya'da gerçekleşti.SSCB dağılana kadar Rusya'da yaşadık. Sonra malum olaylardan sonra annemin memleketine , Türkiye'ye kaçtık.Daha çok küçüktüm net olarak neler yaşadığımızı hatırlamıyorum.

Bora:Anneniz Türk demek ne güzel.Nereye yerleştiniz ? ve Türkiye'de ne iş yapıyorsunuz , geçiminizi ne ile sağlıyorsunuz ?

Dimitri:Annem Türk evet.Çorum ilinin Osmancık ilçesinde yaşıyorlar annemgil.Ben ise okul sebebiyle buraya, yani İzmir'e yerleştim.Babam ise genelde Rusya'da kalıyor.İşi yüzünden pek ayrılamıyor.Ama Türkiye ile sürekli temas halinde.

Bora: Aile olarak dağılmış haldesiniz yani.Babanın mesleğini öğrenebilir miyiz ?

Dimitri:Tüccardır kendisi.Ne alır ne satar onu bilemem yalnız.Sanayi ve tarımla pek ilgisi yoktur ama kendisi ben ne zaman sorsam " Tüccarım oğlum ben.Alırım satarım.Sen işine bak." diyor.Ben bu işten birşey anlamamak.

Bora:Ben anladım sen rahat ol.Sen anlayabilecek zeka seviyesine gelince zaten baban senide alır o işe.Neyse.Peki sen İzmir'de çalışıyor musun ? İlgi alanların neler ?

Dimitri:Bir ara amerikan futboluyla ilgileniyordum ama takım arkadaşlarımdan bir kaçı homoseksüel çıkınca o işten de soğudum.Çalışmıyorum.Babam her ay bana yüklü miktarda para gönderiyor.O bana yetiyor zaten.Nasıl kazanıyor acaba bu kadar para yaa ??

Bora:Len sus işte söyletme.Arkadaşların homoseksüel mi çıktı ? Nasıl anladın bunu ?

Dimitri:Ne zaman maç olsa arkama geçiyordu ve hiç gözlerini ayırmadan bana bakıyordu.Bizde oyun gereği domalık duruyoruz zaten.

Bora: Hay salak . Oyun kurucu olm adam öyle yapmayacakta napacak.Seni o takıma alanı ben zaten.Neyse. Rusya'da eviniz tam oalrak nerede kalıyor ?

Dimitri:Kremlin sarayının oraya doğru git ilk değil ikinci sokaktan sola dön.Biraz ileride cami var .Orada "Dimitri emmi'nin evi ne tarafta ?" diye kime sorsan gösterir. (Yavşakça gülmeler)

Bora:Dönde götünle dalga geç len ! Seni adam saydıkta röportaj yaptım amuk ! ( Fevri davranışlar)

Dimitri:Hemen kızma dostum.Şaka yaptım ya . Hem ne var hep sen mi şaka yapacaksın ? (Alttan almalar)

Bora:Bas git len hadi ! Burası Türkiye ! Adam ol öyle gel bidaha !

Dimitri:Ehh ... Pidar gnovniy!

Bora:Baban pezevenkmiş hea ...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails