10 Eylül 2009 Perşembe

İçmeyi bilmek...


İşte insanoğlunun bir zayıflığı daha.Başladı mı bırakamadığı , bırakacağım diye kendini kandırdığı bir meret.Alkol.Günümüzde sigarayla birlikte alkolede başlama yaşı çok düştü.O yüzden gelecek bayramda para vereceğiniz çocukların önce ağzını koklayın derim.Ona göre değerlendirirsiniz.

Herşeyi azı makbuldur derler ya.İçki belkide öyle , belkide değil , ben anlamam o konuları.Ama çok kaçırınca ortaya çok güzel bir tiyatro çıkıyor.Benim hoşuma da giden o zaten."Sarhoş cesareti" dedikleri deyim insanı eğlendiriyor.Tabi eğer sinirden veya kederden içilmediyse.O yüzden ben derim ki içkili ortamda bulunacaksanız ya doğum gün,nişan,düğüne gidin ya da yılbaşını bekleyin.Benden söylemesi.

En saygı duyduğunuz insanlar,büyükleriniz,"ulen bu adam tükürse , herkesi tükürüğünde boğar ! " dediğiniz adamları şebeğe döndürüyor alkol.Çocuklarla birlikte trambolinde atlar zıplarken görünce o an anlıyorsunuz hayatta korkulacak canlının olmadığını.Sarhoş adamı yakalamışken dökün içinizi.Basın küfürü ! Öbür günün sabahı bir bok hatırlamayacak nasıl olsa :

A:" Abi geçen sene sarhoşken sen hani klozete gitmiştin kusmak için.Sabah uyandığında üzerinde bok izleri vardı.He işte o bendim.Farkına varamadım o kafayla hocam kusura bakma yapmış bulundum."
B:" Ne demek Şevket yaaaaaaa... Bokunuu yeerimmm ben senin bokunuuu ..."
A:"Eyvallah abi. Çok göt adamsın ayrıca onuda söyleyim yakalamışken."
B:"Sende öylesin kardeşimmmm ... Muuahhh .. "

Beni soracak olursanız.Ben içmiyorum.İçiyodum bıraktım.2 yıldır damla sürmedim ağzıma.Kendi adıma hatırladığım en güzel şebekliğim bir yılbaşı gecesi hayat buldu.Deniz kenarında içiyoruz da içiyoruz.Ağzımız yetmiyor artık içmeye burundan filen çekmeye başladık o kadar yani.Eve gideceğiz artık yola çıktık zaten iki arkadaş birbirimize dayanarak zor yürüyoruz.Tanımadığım insanlara selam vermişim,polise laf atmışım.Tam insanların içinde benim junior başladı beni sıkıştırmaya.Ulen evede daha çok var tutamam hayatta , tutmaya kalksam yolları yıkayacam gidene kadar . O kadar çok içmişiz ki 50 tahlillik idrar çıkar sadece benden.Sarhoşluk komik ya.Sen git o kadar insanın içinde iskeleden denize işe . Hay maşallah . Sağıma dönüyorum insanlar masalara oturmuş içkilerini yudumluyolar .Bende öyle bir işiyorumki sanki denize ismimi yazmaya çalışıyorum . Ulen sabit dur değil mi en azından !

Bosna'yı da yenemedik zaten.Allah sonumuzu hayır etsin.

Hayırlı günler.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails