22 Ağustos 2009 Cumartesi

Oruç

Yıllar yıllar önceydi. Oruç tutmaya başladığım ilk zamanlar. Tabi ergenliğe girmişiz sabaha kadar bilgisayarda oyun,msn,sohbet muhabbet gırla gidiyor.

Yine o günlerden birinde sahura kadar bilgisayarın başında oturdum.Sahurumu yaptım niyetimi ettim.Uykum yok ama. Dedim yarın tatil zaten otur anasını satayım . Sabah yediye doğru daha güneş doğmadan uyuyakalmışım uzandığım yerde.

Uyandım.Sanki daha temin yatmış gibiydim.Havada bu düşüncemi destekliyordu.Karanlıktı hala.Elimi yüzümü yıkamak için gittiğimde annem içeriden seslendi:

" Bora ! İftara 15 dakika kaldı oğlum ! "

O anki vicdan azabını,o kendime gülmekle kızmak arasındaki pis duyguyu anlatamam.Büyük ihtimal o gün tuttuğum oruç zabıtlara geçmedi yukarıda.Bir dahada hiçbir Ramazan günü öyle bir densizlik yapmadım.Nerede o eski ramazanlar?..

1 yorum:

Schumy dedi ki...

Ya bırak bu ayakları evo da sen de aynı şekilde oruç tutuyorsunuz. Yarın bir gün hesap gününde ben tutmadığım halde bir sineğe su verdiğim için cennete giderken siz cehenneme gideceksiniz. ahskjdahsdkahkdlfafh

Related Posts with Thumbnails