21 Ağustos 2009 Cuma

Okul Anıları-1

Lisedeydim.Milli bir bayramda törende görevliydim.On kıta olan İstiklal Marşımızı okuyacağız on kişi.Herkese bir kıta tahmin ettiğiniz gibi.Başladı bizim arkadaşlar ama dinleyen yok o kadar kalabalıkta herkes laklak ediyor . Okuyanlarda düz yazı gibi okuyor afedersiniz. ( Duymasınlar kızarlar bu dediğime :) ) Neyse derken sıra bana geldi. Mikrofunu almadan önce mikrofonu uzatacak olan arkadaşıma dedimki:

"Bak şimdi müdür donuna sıçacak ! "

Önce mikrofon açık olduğu için soğuk terler boşaldı benden.Müdür duydu mu diye. Duymamış neyseki :) Ben bir başladım yırtmaya kendimi orada. Haydeee . Alandaki herkes çoştu . Hep bir ağızdan o kıtayı okuduk bütün okul. Sınıfa girdiğimde millet bora bora diye tempo tutuyordu. Hayatımda en utandığım gündür.Tabi müdür o lafı duysaydı okul hayatımın son günüde olurdu :)


Not:Tören kariyerim yine bir İstiklal Marşı okurken daha 2. kıtada sona erdi.Artislik olsun diye göğe baka baka okuyayım dedim karıştırdım.Hocada bidaha çağırmadı beni.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails