22 Ağustos 2009 Cumartesi

Okul Anıları-3

Lisedeydim.OSS ye gireceğimiz sene.Son yılım artık.Din eğitimi dersindeyiz.Herkes deli danalar gibi test çözüyor.Ben arka sıralardan birine uzanmış öyle duruyorum bişey yapmadan.Bir ara canım sıkıldı hocayla muhabbet etmeye gideyim bari dedim.Din eğitimi hocamızıda çok severim.Gözlerinin biri kayıktır sağa doğru .Derslerde filen birine bakıp "kalk ayağa yavrum" dediğinde o taraftaki 6 kişi birden ayaklanır.Kime dediğini anlayamayız çünkü.Sınavlarda da sorun yaratırdı bu . Kopya çekeceğimiz zaman çok tırsardık.Nereye baktığını anlayamazdık çünkü hocanın.

Neyse efendim gittim hocanın yanına başladık muhabbette.Evine internet bağlatmış.Webcam filen almış.Birkaç güzel site adresi yazdım kağıda verdim hocaya.Tam sırama dönecektim ki din eğitimi hocamızın "bir dakika" demesiyle gelişen diyolaglar aşağıdaki gibidir :

Bora : " Buyurun hocam ? "
Hoca : " Bana birkaç site daha yazsana ."

Benim gibi bir insan hocanın bu lafını her türlü kötüye yorabilirdi.Sizinde yorabileceğiniz gibi :) Ama inanın aklıma gelmedi.Hocaydı hemde din eğitimi hocasıydı.Akabinde :

Bora: " Ne tür siteler hocam ? Spor yazayım mı birtane ? "
Hoca: " Yok.Şöyle sakıncalı sitelerden yaz."

Hoca gayet ciddiydi.Asıl can alıcı cümle şimdi geliyor.

Bora: " Yazayımda hocam emin misiniz ?"
Hoca: " Yaz tabi. Herkes giriyor ben niye girmeyeyim ?"

O günden sonra insanoğluna bakışım değişti. Herkes kendi içinde bir festivalmiş meğer.

1 yorum:

Schumy dedi ki...

Karataş Lisesi' ne gidip niyeti bozmayacak hoca azdır. Din hocası bile çileden çıkıyorsa o okulda vardır birşeyler. Aah aah biz gidemedik, izin vermedi peder. Belki şimdiye aids olmuştum ne güzel :D

Related Posts with Thumbnails