23 Ağustos 2009 Pazar

Evcil Havyan

Sabahın 6 sında nereden aklıma geldi bilmiyorum.Yazayımda öyle uyuyayım.Evlerinizde de geçiyormu aynı muhabbet acaba ? Ne zaman evde "hayvan alınma" konusu konuşulsa "bahçeli ev" hayalleriyle bitiyor.Neymiş efendim bahçeli evimiz olursa alırmışız.Nah olur.İnşallah olur.Kısmetse.Ben böyle diyincede babamın klasik lafı gelir hep arkasından."Senin gibi hayvanı zor besliyoruz ! Başka hayvana nasıl bakacağız !" Al işte.

Bende de bir psikopatlık var . Yavru köpek veya kediyi alacağım besleyeceğim.Ama hiç büyümeyecek o . Öyle yavru,minik , bebek haliyle kalacak. Büyük ihtimal ben doğduğumda da aynı laflar söylenildi benim için ama işte şimdi deve gibi oldum.Aynısı başka hayvanların başına gelsin istemiyorum. O yüzden sanal bebek alacağım kırtasiyeden. En iyisi.Ne pisliği var ne kılı ne tüyü.

Güneş doğuyor,haydi hayırlı günler.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails