23 Mayıs 2010 Pazar

Michael Abi Naptın ?





Bilmem hatırlar mısınız aylar önce,Michael Jackson bu dünyadan daha yeni göçmüşken bir anket yapmıştım.Şarkılar vardı ve içlerinden birisi de Michael'ın Beat It'i idi.Ki bu şarkı kazanmıştı.Kısmet bugüneymiş.Çünkü asıl üzerine konuşulması gereken olayı şimdi bulabildim.

Nereden geldi aklıma bilmiyorum ama durduk yere gecenin bir vakti adamın dans figürleri gözümün önünden geçmeye başladı.Moonwalk'u hakkında konuşmayacağım zaten.Artık bir hayvanat bahçesindeki zürafalar kaldı bu hareketi denemeyen.Nerede birini görsem dans etmeye meyilli " Abi bak abi nasıl geri geri kayıyorum ! " diye çığırıyor.İyi bok yiyosun.

Asıl hareket , ki Madonna'da kullanır,şu kasık tutma olayıdır.Şimdi ölünün arkasından konuşmak gibi olmasın ama adam "Ben süperstarım" ayağına bildiğiniz milyonların karşısında avuçlamıştır arkadaş.Bunun başka açıklaması yok.

Hani biz aynısını yolda belde yapsak polis kolumuzdan tutar götürür.Ama iş sahneye gelince,dansa gelince herkes istediği yerini tutabiliyor mu ? Hayır eğer öyleyse ben de süperstar olayım.Benimde çok şükür sağlığım yerinde,sahnede tutarım da atarım da.Mal benim sahne benim...Daha yeni yeni şeyler de uydururum ben.Bunun üzerine düşünmem lazım.

Bir de şöyle düşünmek lazım."Ben o kadar şarkı yazdım,insanlara dans etmesini öğrettim,popun kralı oldum,yeni bir çağ açtım" diye düşünüpte bu kadar işin üstüne "Ben bu kadar uğraşmışım ister tutarım ister sallarım "derse ben ona da birşey diyemem.O da kendine göre haklıdır.

Neyse Allah rahmet eylesin.Hayırlı Günler.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails