21 Mayıs 2010 Cuma

Karanlık mısın oğlum ?


İyice kafayı sıyırdığım şu saatlerde ve finallerin adımlamayı bitirip sağ açıktan deparı basmaya başladığı bugünlerde,topu kapıp kontra atağa çıkma isteğim var.Ama hep böyle birşeyler çıkar ya insanı başka yerlere,konulara çeker.Eğer konu insansa her zaman varım...Ama başka birşey içinse bu atağa çıkamama sebebim,onu tespit eder,ağzına yüzüne sıçarım afedersiniz.Üzerinize afiyet.

Mesela durduk yere mal gibi gider korku filmi izlerim.Her korku filmi korkutmaz beni.Bilen bilir "Paranormal Activity" gibi efendime söyleyim içine şeytan kaçacak birinin,öbür türlü korkmam zaten.O şeytan illa kaçacak içine biriside elini kıçından sokup çıkartıcak şeyranı ama nasıl işte ? Onu beklerken bitiyorum ben.Gülmeyin sakın.Bak çok fena yaparım.

Asıl meseleye gelirsek bu tür filmler izlediğim gece ve hemen akabindeki birkaç gece daha ışıksız yatamam ben.Mutlaka o kıçımdan biraz daha büyük olan TV açık duracak o ufacık ışığı görücem ben arkadaş.Yoksa uyuyamam.Hatta çok korktuysam sesi de biraz açık bırakırım.

Neyse efendim günlerden birgün yine böyle bir hadise yaşandı.Ben tabi Joseph Joseph atıyorum.Açtım TV yi ayarladım otomatik kapanmasınıda yarım saate,sonra döndüm kıçımı yattım.Sen tam TV nin kapanma süresi geldiğinde uyanırmısın ? Aldı mı evin içini bir karanlık.Breh breh breh öyle karanlıkki hani göz götü görmüyor derler.Öyle karanlık.Harbiden götümü göremiyorum.

İsteksiz ve birazda stresimi atmak için odada "Karanlık mısın olm ? " diye bir soru attım ortaya.Cevap veren olmadı."Karanlıksan karanlığım de len artis!" diye bağırdım yine cevap yok.Sonra kendimi kahkaha atarken buldum.Kahkahamdan babam uyanmış,kalktı geldi,ışığı açtı,karanlığın ağzına sıçtı,"Yat artık anasını satayım yarın okula gideceksin !! " dedikten sonra bazı gerçeklerin farkına vardım.Okulu,işi,gücü hallettikte sikindirik bir karanlıktan korkmak kaldı değil mi ? Bu kadar korkulacak insan,hayvan,hayvani insan varken karanlık mı kaldı bir korkacak ? .Birazdan karanlığın ortasında ossura ossura uyuyacağım.Bunu idrak etmemde bana yardımcı olan babama teşekkürü bir borç bilirim.

Hayırlı günler.

Not:Anıl dostumun doğum gününü kutlar daha nice yıllar dilerim.Bir tek Anıl olsun bize birşey olmaz ha.

3 yorum:

SirEvo dedi ki...

Anıl'ın doğum gününe daha çok var :)

MizahiGeveze dedi ki...

Bu bizim lise arkadaşı abi :D

SirEvo dedi ki...

belirteceksin o zaman:D

Related Posts with Thumbnails