3 Şubat 2010 Çarşamba

7 Şeyde Mizah-i Geveze

video


Kendimi anlatan 7 şey yazacakmışım yazalım bakalım ne şeyler çıkacak.

1-Çoçuk ve Ergen arasındaki tek fark Ayıp kelimesiymiş. Çocukken çırılçıplak denize girseniz kimse gelip de ayıplamaz.Büyüyünce göze çok çarpıyor herhalde.Çarpmaması mümkün değil hey maşallah

2-Çocukluk demişken , Malkoçoğlu filmlerine değinmem gerek.Ağzım bir karış açık bu adam ovadan kaleye nasıl zıplyabiliyor diye düşünürken şimdi dalga geçebilecek kadar terbiyesiz olduğumu sanıyorum.

3-Gülerken ve küfür ederken etrafta insan varmı yokmu ayırt etmediğim gibi , başka birinin de bu şekilde takmadan gülmesi çok hoşuma gider. Gül arkadaş ya gebereceksin zaten iki gün sonra , gül anasını satayım.Arkadaki yaşlı teyze ayıplasa nolucak sanki ?

4-Pendikspor'un güncelliğini yitirmediğini görüp üzülüyorum.Aslında sevinmem lazım ama ne bileyim... Nasıl koymuşlardı heee :D :D :D

5-Yıllar yıllar içinde izlediğim filmlerin içeriğini unuttuğumu farkettiğimde bütün film arşivimi yoldaki korsan tezgahtarlara verdim. Şimdi Jenna Jameson ın yanında duruyor Yüzüklerin Efendisi .

6-Çok fazla yapacak işim olduğu halde, koca bir gün evde yatıp uzanmaktan büyük keyif alıyorum.Faturalar,organik laboratuvarı,almam gereken kitaplar... Hepsi dursun bir köşede.The person you have called cannot be reached at the moment ...

7-Öksürülürken yanlışlıkla osurulduysa lütfen o ortamda suçlu birin aramayın. Ne yediği yemekler ne de herhangi bir hastalık... O an yaşandı ve bitti.Gülmeyin.Herkesin başına gelebilir.Gülme len !

Hayırlı günler.

7 yorum:

deep dedi ki...

Gülmeden geçemem :):):):):) video harikaa bu arada:):):)
Sevgiler....

Simsponge dedi ki...

Birinci madde konusunda; Aslında çocuk o zaman da istemez çırılçıplak denize girmeyi 'yav niye gösterecem oramı buramı millete' diye düşünür ve diretir haklı olarak, ama anne baba 'gir çocuum nolcak, yok yok bişi olmaz' laflarıyla çocuğu zorla denize sokar çırılçıplak. ergen bünye ise 'bari buna karışmayın ailem, manyak mısınız, ben niye gösterecem oramı buramı millete' der, ve ailesi de 'bari buna kendi karar versin yazık' düşünceleriyle şeyinin önünde kumaştan bir sansürle denize girmesine izin verirler. Böyle yani. Ha ben çocukken slip mayo giyiyodum, o da ayrı.

kutupayusu dedi ki...

6. maddenin aynısı bendede mevcut ...bu beni maaşlı işimden edebilecek noktaya bile getirebiliyo ... sanada hayırlı günler

Bora-MAN dedi ki...

@ deep

Beğendiğine sevindim :)

@ Simsponge

Hocam slip donla gireceğine keşke çıplak girseymişssin daha iyimiş :D

@ kutupayusu

Allah hepimizi bu üşengeçlikten korusun :)

Simsponge dedi ki...

Ya çocuktum ya, işte, 'her şey çıplaklıktan iyidir' tarzında.

Sevgi Küçük dedi ki...

:))))
çok güldüm ve hak verdim!! :D

Bora-MAN dedi ki...

@ Simsponge

Herkesin bakış açısı farklı oluyor tabi :)

@ Sevgi Küçük

Zaten niyetim oydu başarmışım :)

Related Posts with Thumbnails