30 Ocak 2010 Cumartesi

Canlı Yayın



İşte böyle.Alıştık artık.Kavgalar,rezaletler,tartışmalar...Küfürler havada uçuşurken televizyondan gelen biiiiiip sesi...

Ama gelin görünki eğer yaptığınız canlı yayınsa konuk edeceğiniz insanlara dikkat etmeniz gerekir.Sorna böyle " Yayını kesinnn !!! Arkadaşlarrr yayını kesinnn !!! " diye böğürürken arkadan tekmeyi yersiniz. Zaten ablamızında son programı olmuş bu program.E o tekmeyi yedikten sorna zaten 1 hafta oturamamıştır kıçının üzerine.

Ben yıllarca bu programların "tiyatro" dan ibaret olduğunu sanırdım.Yapımcılar bir aile buluyor. "Alın hikayeniz bu,aynen bunu oynayacaksınız" diyor. Yayına geçiliyor. Baba başlıyor " Kızımı hiç göremedim. Karım doğum yaparken onları terkettim , 15 yıl sonra cinsiyitemi değiştirip kızımın karşısına çıktığımda ona teyzesiyim diyebildim. İçim yanıyor Seda abla . Seda abla bana bir televizyon verde içimin yangını geçsi hadi be abla."

Demek ki herşey gerçekmiş.Baba nasıl da kızıyor. Ama bana büyük kızının baygınlığı hala oyun gibi geliyor. Kurban , kesilirken ayaklarını atar ya öne aynı öyle tekme savuruyor.Allah dan ailenin babası bu şüphemi alıp götürüyor."Sizin de yapacağınız işinde a.ınaaaa koyayımmm " diyip tekme tokat dalıyor.Bu ne biçim bir program zihniyeti be arkadaş. İnsanları böyle sıkıştırıp rezil edeceksiniz bari çıkın canlı yayında alenen tecavüz edin.Hem daha çok izlenirsiniz.Hem çoluk çocuk en azından daha yararlı bişey izlemiş olur. Öğrenirler.

Bunların daaa yapacakları işlerinde a.ınaaaaa koyayımm..

Hayırlı günler.

11 yorum:

Schumy dedi ki...

Oha mükemmelmiş yaa.

Yazık gerçekten :S

Dijital Günlük dedi ki...

Mahremiyet ya da özel alan denilen birşey kalmadı ki. Bir olayla tüm ailenin özelini ortaya döküyorlar. Aşağı tükürsem salak yukarı tükürsem bıyık misalı, yapılacak birşey de olmuyor. İnsanlarımızda seviyor özel konuları, programcılarda bunu iyi kullanıyorlar. İkbal hanıma da üzüldüm. Bu tarz programların reyting olarak iyi sonuç verebilir ama bir de diğer yüzü var.
Sende sövmüşsün, peşinden hayırlı günler demişsin... Güldüm ya :))

BilgiBankan dedi ki...

O programın bu bölümlerini her gün takip ettim soracaksınız neden normalde hiç izlemeyeceğim bir program ama bu konuya takıldım ne olacak bakalım daha ne numaralar yaptıracaklar insanlara? O aile de ağzının tadını biliyor bence orada büyük kızlarını suçluyorlardı bir halt dedikleri yoktu, gelmeyin kardeşim madem programa zorla getirmiyorlar sizi!! Karşılığını alıyorlardı ki kendilerini hergün oraya atsınlar o kadar lafın üstüne ki hiçbir ilerleme yok hep aynı şeyi pişirip atıyorlardı.O kızın olayı tek bu değil daha önce de kanal 7 ye laf atmıştı bi de yayın esnasında sizi dini bütün kanal bilirdik öyle değilmişsiniz falan onca tartışmayı aslında kanalla programla yaptılar ama sonuna kadar da programa çıktılar :S Oğlan ölü bulundu bizimkiler üzgünüz kızımız şimdi yalnız modunda kız öldü hiç bir üzüntü sezemedim yüzlerinde hala canlı yayındalar :[ Farkında olmadıkları bişi var belki de bu olay o kadar büyümeseydi tvye çıkmasalardı menfaat için o kız ve oğlan öldürülmeyecekti, evt geri de gelmeyeceklerdi ama olsun.Neyse İkbal konusunda bilmediğiniz bir şey var programı kendisi bitirdi çünkü kabak tadı vermeye başlamışitı o ara sıra değişiklik yapıyormuş ablam demişti :D Hatta bu aralar yeni bir programa başlamış yemek programı tadında bir şey İkbal'e ekmek kapısı her zaman açık o suratına iyi insan maskesini takmış ağzına da halkın tutucu kesimini ekrana bağlayacak şevkatli ve dini bütün sözleri almış yolunu bulmuş keşke o sözler güler yüz biraz samimi gelse bana ama gelmiyor ne diyim..

SirEvo dedi ki...

Video mu kalmadı başka koyup da dalga geçilecek?

MizahiGeveze dedi ki...

@ Digital günlük

Doğru malesef insanımız çok seviyor bu tür programları çünkü merak uyandırıyor.Yolda bisikletten düşen insanın başına bile 100 kişi toplanıyorsa bu çok normal malesef ...

@ BilgiBankan

Valla ben hanımefendiyi tanımıyorum ama eğer dediğin gibi bu aile çok kullanıldıysa bu hanımefendinin kanala artık bu aileyi böyle afişe etmeyelim demesi lazımdı.

@ Evo

Adamlar bu konuyu hergün hergün yayına çıkartıp bizimle dalga geçiyorlarda , izlanmek için insanları maymun ediyorlarda ve insanlarda maymun olmayı kabul ediyorda ben niye dalga geçmeyeyim ?

SirEvo dedi ki...

İzlemezsin, izlemezler olur biter. ;)

MizahiGeveze dedi ki...

İzlemiyorum zaten video öyle denk geldi dolaşırken ben yine geçeyim dalgamıda içimde kalmasın :)

kutupayusu dedi ki...

bencede türk tv.leri bitti ..ok e dönüyolar. ..bu arada video görükmüyo.... ama sanada hayırlı günler....

ayci dedi ki...

ben tv izlemiyorum.
ve sanirim - cok iyi yapiyorum.

Kasux dedi ki...

bu mutsuz halimde beni güldürdünya çok sağol bee:Dohh iyi olmuş sikselermiş ebesini şu kaltak karının

MizahiGeveze dedi ki...

@ kutupayusu

Valla tv lerin bittiğini ssadece biz düşünüyoruz sanırsam izleniyorki demekki yayınlıyor adamlar.

@ ayci

Bencede en iyisini yapıyosun :)

@ Kasux

Bu kadar açık konuşmak her zaman iyi değildir :D Allah neşeni arttırsın.

Related Posts with Thumbnails