4 Eylül 2010 Cumartesi

Bok Boku Bulur


"Hoca hocayı tekkede , hacı hacıyı Mekke'de deli deliyi dakkada bulurmuş " diye çok güzel bir söz var. Ben o "deli" kısmını değiştirip hep " bok " ' u kullanırım. Çünkü bu dünyada deliren insan çok olsaydı ilk beni bulurdu. Kişiliğe hitaben " bok " kelimesi daha uygun oluyor. Bokluk içinde yaşayan insanların sayısı bir hayli fazla çünkü.

"Ya arkadaşım hep mi beni bulur bu kızlar !! Tam diyorum namuslusunu buldum yine kaşar yne aldatma yeter artık !!!

"Ayseeelllll inanmazsın ama ben yine aldatıldım. 22 yıllık hayatımda 22 kere aldatıldım Aysel ! Hiç haketmiyorooommm biliyor musuunnnn höhöhöhallalalal "

Bu sadece başlangıç. Birde bu tür insanlar artık o saatten sonra her insanı , o tanıdıkları dangalakların yerine koymaya başlarlar. Adam ağzıyla zenci tutsa yaranamaz. Her an karşısındakinden bir aldatma ve yalan bekleyen biri nasıl sevebilir ?

O yüzden hiç böyle artisliklere gerek yok arkadaşlar. Bir zamandan sonra anlayınki bok boku bulur abicim. Demekki sizde de bokluk var. Önce bir aynaya geçin " LAn ben nasıl , ne tür bir insanımda hep bu mallar beni buluyor ? " diye sorgulayın. Mutlaka bokluk sizde çıkacaktır. Bu bokluğu çoğunuz kabul etmeyeceksiniz ama olurda kabul eden olursa sevabı bana .

Ondan sonra gecenin bir yarısı beni arayıpda " Abi kız böyle böyle yapıyor ne zaman arasam şöyle böyle diyor, Abi bu kız ele güne veriyor galiba !! " demeyin. Ne kadar ekmek o kadar köfte .. Tencere yuvarlanmış kapağına koymuş .

" Her gittiğin yer bok kokuyorsa , şikayetci olma. Kesin altına sıçan sensindir."

Bu da benim lafım.

Hayırlı günler ...

4 yorum:

Dallama Blogger dedi ki...

son lafı tuttum

Adsız dedi ki...

sakjdbkabsdkhabsdkhbahsbdhabdhabhdbhasbdhbahsbdhabsdhbasbndkjbnaskbdkas


olum çok iyi olmuş laa:D:D:D:D:D:D:D

helal!!!

p.s.= raadol:D:D

kutupayusu dedi ki...

bu lafı alıp gelecek nesillere iletmek istiyorum ...

MizahiGeveze dedi ki...

@Telekinesis @kutupayusu

Abi iletseniz nolucak sanki adamlarda o kadar çok don varki sıçıp sıçıp yenisini giyiyorlar :D

@ Memo

Rahatım olm sen rahat ol :)

Related Posts with Thumbnails