30 Ağustos 2010 Pazartesi

30 Ağustos ve Güzel İzmir


Tüm bu vatan uğruna canını veren şehitlerimizin ruhu şadolsun. Rahat yatın daha biz ölmedik. Biliyorum, götü boklu zenci Amerikan başkanı ile meydanlarda atan tutan siyasetciler bizleri hiç bir zaman hesaba katmaz ama zamanı gelirse herkes görecektir elbet. Aynı senin dediğin gibi Atam bu millet , bu Anadolu devlet yıkıp, tekrar takrar yeni bir devlet kuracak kadar güçlüdür, vatanseverdir.

30 Ağustos ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN ! Böyle bir günde olay mahalinde yaşamak insanın tüylerini daha bir dikiyor. Bir İzmirli olarak en ufak gösteride hemen duygulanmamak elde değil. Anlatılmaz yaşanır. Hala daha arkadaşlarla Kordon boyuna balık tutmaya gittiğimde misinaya yunanlılar takılıyor. Düşünün ne kadar büyük zafer. İbnelerin ölüsü bile zarar , bütün kurşunları koparttırdılar çekerken oltayı ...

Birazda İzmir'im hakkında konuşmak istiyorum. İnsan bir kızı severde bırakamaz, sürekli yanında olmak ister ya aha aynen öyle seviyorum İzmir'i. İki gün dışarı gideyim döndüğümde çocuk gibi sırıtarak giriyorum sınırlarından. Sevginin bu kadarı zararlı. Kordon,Alsancak , geceleyin güneşsiz Cennet gibi. Hurisiz değil ama ...

Evet İzmir'in kızlarını anlatmaya gerek yok. Hani o TV de gördüklerinizin beş katı hergün burada pijamayla bakkala gidiyor. Gel birader gel gör ! Yalan söylemiyorum ya ! Hani Scarlett mi İzmir kızlarımı deseniz İzmir kızları derim. Bu son cümlede bir yanlışlık var ama olsun İzmir iyidir iyi...

İzmir'in en çok sevdiğim yanıda her türlü insanı içermesi. Her görüşten her ideolojiden insan var ve iç içeler. Ateist ile müslüman aynı masada şakalaşabiliyor, Kamyoncular ile travestiler .... Aaa yok tamam bu zaten normal. Neyse ... İşte öyle güzel bir şehir. İnsanları temiz ve vatansever. Özgürlüğü hissedebileceğiniz nadir şehirlerden. Mini etek giymek ile bayılana kadar içmek dahil ama özgürlük bundan ibaret değil tabi. Hatta çimlerde bile sevişen var lan. Ramazan bitsin , fotolarını çekip koyucam.

Hayırlı Günler ...

8 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Bu yazı,o fotoğraf...
Yeterince dokundu:((

Bora-MAN dedi ki...

Yapma ya ... Olsun birgün elbet buluşacaksınız :)

amelie dedi ki...

seni çılgın, niye bütün güzel şeyleri yazıp insanları özendiriyorsun nufüs patlaması yaşanacak:)..İzmir özgür, İzmir güzel; İzmir demokrat,İzmir hoşgörülü ama basmayın damarına... Kök saldım İzmir'e gitmeyi hiç istemiyorum:)))) 7 senedir burdayım ben! Tekirdağ'da doğdum, İzmir' de büyüdüm ben.. bu şehri ve insanlarını seviyorum... Çok yaşayın...

Bora-MAN dedi ki...

Hay benim hemşerime bak be !!! Yaşayalım tabi be biz yaşamayacağız da elin rumu ermenisi mi yaşayacak be yav :D

sünter dedi ki...

Cok ama cok güzel yazmissin hem duygulandirdin hemde özlemimi pekistirdin.
Canakkale´liyim esim izmirli. Bana da sanki Izmir canakklenin bir diger yarisi gibi gelir hep.
Aradaki 320 kilometre hic yokmus gibi:))

Bora-MAN dedi ki...

BEni kovsalar İZmir'den Çanakkale'ye yerleşirim zaten.. BEnde Çanakkale'yi çok sevdim... Sanki bu muhabbeti ettik mi biz daha önce ? Küçük İzmir dedim ben oraya :)

sünter dedi ki...

Yok etmemistik. Ama dogru demissin kücük izmir benzetmesi tam yerinde.

Bora-MAN dedi ki...

Dorğu la ben onu başka arkadaşa söylemiştim pardon aynı muhabbeti o kadar çok insanla yapmışım ki :D

Related Posts with Thumbnails