8 Temmuz 2010 Perşembe

Üslubuna uydurursanız...

Hayatta bazı şeyler imkansızdır.Onlar için mucize beklersiniz.Ama öyle şeyler vardır ki yapmam diyen insana yaptırabilir."Yok artık bunu benim için yapmazlar" dediğiniz şeyi herhangi birine yaptırabilirsiniz.Yeterki işin yolunu bilin,işi bilin işe gitmeyin.Yolunu yordamını çözün.Adam olun insan olun lan.

Mesela canınız sıkıldı "Bora bak hele ! Böyle koca koca adamlar gelse benim alt takımları avuçlasa çok güler misin lan ? " dese herhalde hemen oracıkta gülmeye başlarım.Zor ama yapılabilir.Eğer sizde günün birinde Papa olursanız seçilirken bütün kardinal meclisi sizin juniorları elden ele uzatacak.Sanırsın dolmuşta para uzatıyor.Herkes sırayla avuçlayıp geçecek.Çünkü zamanında kadın bir arkadaşımız bunları kandırmış.Bunlar da emin olmak için şimdi milletin orasını burasını avuçluyorlar.

Etiketlerde hiç yuvarlak rakam gördünüz mü ? 5 lira olan şeye bile 4.99 yazar adamlar.İnanın müşterinin gözünde bir etkisi vardır onun.Olmasa yaparlar mı lan !? 1000 tl olsun fiyatı 999 tl yazsın karısı koşarak kocasının yanına gider " Osmann bak televizyon full HD hem de bir milyar bile değil n'olur alalım bizdeki eskidi nolur !?!?! Eve gidimce başım ağrıyor demeyeceğim lütfen !!!" Bunada satış üslubu denir.

Herhangi bir işiniz vardır veya pazarlanacak malınız.Bir yerini unutmuş veya yanlış yapmış olabilirsiniz.Sorun değil.Cümleniz hazır."Modası böyle ablaaa !!!" Kot pantolunun kıçı tamamen yırtılmış mı !? Sakın atmayın onu kakalayacak,hayatı çok uçlarda yaşayan,yüzü piercingden görünmeyen biri illaki bulursunuz.Ki bulmuşlar metroda gördüm ben geçen sene.Çocuğun giydiği kotun göt kısmı komple yırttıktı.Arkadan gelen herkes Cemil İpekçi'nin Boxer Kış Kolleksiyonu'nu izliyordu.

Mesela telefonla biri aradı o an aranan kişi tuvalette olsun.Ne dersiniz ? "Şu an kendisi lavaboda efendim.O çıkınca sizi arasın." Bu da gerçeğin üstünü kibarlıkla örtme üslubudur.Arayan durumu anlar peki der kapatır.Ama telefonu açan bensem yandınız."Şu an kendisi sıçıyor efendim yirmi dakikadan öncede kalkmaz.Baya bildiğin patır patır gidiyor.Ben söylerim o sonra arar.Hadi iyi günler." Bende üslup tektir.

Hayırlı günler.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails