4 Temmuz 2010 Pazar

Burç Garç Gurç


Evet sevgili okuyucularım size bu haftaki burçların açıklamasını Ay'dan Güneş'ten ve osuruktan nasıl nem kaptıklarını,yıldızların sıralanışına göre değişen ruh halinizi anlatacağım.Büyük Ayı Küçük Ayı'nın üstüne çıktı şu an.Evet,bir şeyler oluyor....Neyse özel hayat...

Ne burcu lan ? Bütün astrolog arkadaşlarımdan özür dileyerek ve sadece kendi düşüncelerimi yazacağımı belirterek konuya hafifden gireyim.Giriyorum....Girdim.

Hayatta bazı şeyler varki "Beni tekme tokat dövseler de keşke yanımda bunları konuşup tartışıp bir de insanların üzerine atmasalar" derim.Birisi kendi yaptığı boku sevgilisininde yaptığını sanandır."Sakınnn etrafınaa bakma,yolda düzgün yürüü !! " derken kendisi kıvırta kıvırta millete pas atarak yürür.Diğeri ise burçlardır efendim.

"Abi ben çıkmak istemiyorum evden valla bırak sen git maçı izlemeye.Ben şu an depresyondayım." diyor.Neymiş efendim burçlarda bu hafta içinde sıkıntı yaşayacağı yazıyormuş.Ruhsal bunalıma gireceği yazıyormuş...Karşımda halının üzerine sıçıp sonra dönüp bokunu karıştırsan bu kadar salak bir duruma düşemezsin gözümde.Kalk çık len dışarı !! Hayat dışarıda yaa !! Evde oturup ağlayıp sızlayıp ne olucak !! Neymiş burçlarda yazıyormuş.Zaten burçları okurken onu gördü ya sıkıntısı 3 se 5 e çıktı.İnanıyor ya akıllı.

Bir de metropol erkekleri artık bunları çıkarları için takip etmeye başladı."Kanka kalk kalk X burcunun yükseleninden dolayı en verimli ve çoşkulu zamanıymış bu hafta.Bu hafta düşürdük düşürdük yani anlayacağın.Hadi hazırlan bara gidiyoruz."
"Sevişelim mi?"
X Burcu kadını:
"Tabiki.Bu hafta seviştim seviştim yoksa önümüzdeki hafta yıldızların hareketi belli değil zaten."

Bazıları bu kadar da bokunu çıkarmamakla birlikte burcun her özelliğini benimser.Karamsarmış,çekiciymiş,sıcak kanlıymış...Hayır okuyan insan etkileniyor çünkü.Orada ne yazarsa onu kendinde olacakmış gibi görüyor.Yani birgün bir yerde " Y burcu bu sene bildiğin şerefsiz,göt oğlanı,yetim hakkı yiyen dallamanın önde gideni olacak" yazsalarda görsek.Lütfen çok merak ediyorum acaba öyle olmaya çalışacaklarmı."Dostum bak açıklayabilirim !! Ben senin paranı çalıp onu karıyla kızla yiyip üstüne de sana kredi kartı borcu takmak istemedim.Sanırım burcumun özelliği yüzünden oldu !!! Vurmaa !! "

Aile,akraba,çevre,öğretmen,arkadaş ne ise insan da odur.Bu kadar basit.Çalışkan ise, babası onu çocukken pazara götürüp bağırtmıştır ya da günde beş posta "çalış evladım" diyip kafasını sikmiştir.Pinti ise , ilkokuldaki en yakın arkadaşı verdiği 10 kuruşun lafını her zaman yapmıştır.Kaşar ise , çevresinde çok fazla kaşar arkadaşı veya akrabası vardır.İnsanlar sadece insanlardan etkilenir.Bir insan hayatındaki herkesi aldatıyorsa bilinki ailesi aldatma yüzünden dağılmıştır.Ya da 15 yaşındaki çocukluk aşkı tarafından aldatılmıştır.İki kıçı kırık gök cismi değil tamamen insanlar yüzünden kişilik gelişir ve değişir. Bu benim düşüncem.

Burcunuzu da alıp gidin hadi şimdi.

Hayırlı günler...

2 yorum:

Annabel~ dedi ki...

Ben de yok burçmuş,yok bu benim burcumun özelliğiymiş benimsemeliyim hemen,yok bugün şöyle bigün sizi bekliyor'a karşıyım.Ama bir yerde bunlar doğru da..Her ne kadar suyunu çıkarsalar da..

Bu arada burcun ne? :P

MizahiGeveze dedi ki...

Dana burcuyum :D Oğlak da olabilir.

Related Posts with Thumbnails