28 Haziran 2010 Pazartesi

Erkek Çocuğum Olsa...

Allah herkese sağlıklısını nasip etsin.Tabiki kız veya erkek olması farketmez ama gerçekten erkek çocuğum olmasını isterim.Olamazsa da olana kadar denemem.Hani öyle aileler varya on tane kız çocuğun arkasından bir erkek doğmuş.Buradan sesleniyorum her aile en az iki çocuk yapsın ! Villası olana,çocuğunu Amerika'da okutabilecek olana üç çocukda iyi gider.

Asıl meseleye gelirsek , eğer olurda bülüklü bir çocuk geçerse elime severken zarar veririm korkusu var bende.Çocuk ile çok fena çocuk olurum.O yedi yaşındaysa ben beş yaşına düşerim.Çocuk iki yaşındaysa , ben embriyo dönemine kadar geri dönerim.Kendi çocuğum olunca ne yapacağımı hala kestiremiyorum.Sünnetimdeki gibi iki babayiğit bulucam kollarımdan beni tutması için ki doğar doğmaz çocuğa zarar vermeyeyim.

Herşeyden önce spor okuluna vereceğim oğlumu.Futbol,basketbol,voleybol,eskrim,sumo,güreş farketmez..Çocuğun fiziksel gelişimi yanında ruhsal gelişimini de etkiliyor.Dayanıklılık,pes etmeme,arkadaşlık,liderlik bütün bu önemli nitelikleri işliyorlar spor okullarında.Tenis de olabilir ama Serena Williams çocuğumu yer diye korkuyorum.Televizyonda gördüğümde bile hemen kanalı çeviriyorum .Evlerden ırak...

Yüzmeyi kendim öğreteceğim.Aynı babamın bana öğrettiği gibi...Bizde yüzme babadan oğula geçer.Tutuyorsun çocuğun ensesinden suya daldırıyorsun.Tabi çocuk ağlıyor bağırıyor.Aldırmayacaksın daldırıp daldırıp çıkaracaksın.CIA ajanları gibi.MIT'de olur...

Mutlaka ve mutlaka bir sanat ve edebiyat dalıyla ilgilenmeli çocuk.Büyünce üç basamaklıları götüyle çarpmasına rağmen iki cümleyi yanyana getirememesini istemem.Türkçe'yi güzel kullanmalı.Küfür ederken bile hakkını vermeli Türkçe'nin."Aq" ,"amk" gibi kısaltmaları gerekli olmadıkça kullanmamalı ,açık açık yazmalı,"Breh breh buyur aslanım buyur" dedirtsin ağzını açtığında...

Birde ebeveynlerin ergenlik dönemindeki çocuğu karşısına alıp konuşmaları var.Cinselliktir,aşktır,bıyıktır,kıldır,yündür...Ben çocuğuma güveniyorum , onu vicdanlı biri olarak yetiştireceğim için o içinden ne gelirse onu yapsın.Hakedene hakettiği gibi davransın.Vur kır parçala bu maçı kazan diyeceğim.Canavar Cafer diyeceğim,Kerpeten Ali diyeceğim.Dalga geçeceğim tabi o da dalgaya vuracak ben öyle yapınca.Anası yandı valla...

Gönül rahatlığıyla sıçabilsin isterim çocuğum.Ben dışarıda rahat edemem,çok zorda kalmadıkça dışarıda tuvalete girmem ama çocuğum olsun gidip kendi ellerimle sıçırtacağım tuvaletlere.Ne düşünceli bir baba oldum lan ben...

Hayırlı günler.

2 yorum:

Ohannes dedi ki...

doğmamış çocuğa mektup yazıp,planları kafada belirlemek güzel.''at babanın kıllı göğsüne''

MizahiGeveze dedi ki...

:D Belirledik de belirlemesine inşallah ne olrusa olsun sağlıklı olsun yav :)

Related Posts with Thumbnails