2 Ocak 2010 Cumartesi

Galatasaray !

video


Bir Galatasaraylı olarak bunu yapmak istedim. Ne zamandır istekliydim en sonunda patlattım.Rahatladım,gevşedim,uykuya daldım.

Ligin ilk yarısının maçlarından alınan ,güzel hareketlerin konulduğu bir video olmuş.Bu kadar kaliteli,ünlü,zencili beyazlı futbolcu topluluğunda olması gerektiği gibi.

Önemli Notlar :

*Şu Keita adama boy abdesti aldırır.Anlayan anladı.Mübarek İncredible Hulk. NE düşüyor ne topu veriyor.Önüne geleni sitip atıyor.Sahadaki diğer futbolcular" Anneeeee bana topuu veeeeemeeediiiii " diye ağlıyor resmen.

*Küfür yemekten bütün akrabalarının kulakları kıpkırmızı olan Sabri'nin de videoda güzel hareketlerini izledik.Kendini baya baya yonttu adam yav.Helal olsun.

*Galatasaraylıların bile izlerken "tipine sıçayım" dedikleri,gülünce Alice harikalar diyarındaki tavşan gibi dişleri fırlayan Milan Baros ' u çok özledim ! Evet çok özledim ! Telefonlarıma çıkmıyoR ! Mesajlarıma da cevap vermiyor ! Yok len yok ! Sakat ya o bakımdan .Biran önce dönsün sahalara.

Hadi bakalım bir el daha izleyin video yu ! iyi seyirler !

Teşekkür:Video'yu yapan uA Johan arkadaşa teşekkürü bir borç bilirim.

Upcoming Event : Our next video's including Harry Kewell abilities and fucking greatness.Please don't forget your 3D glasses to see this video.

Hahhh ! It was a joke ! 3D glasses're not needed !

17 yorum:

utquality dedi ki...

HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK CİMBOM,, O KADAR,,,

Bora-MAN dedi ki...

Eyvallah :D

"spawny dude" (güneşin oğlu) dedi ki...

emeğine sağlık bora dostum (:

aLi dedi ki...

Bende bir Galatasaraylı olarak bu çalışmanı beğendim emeğine sağlık .. :)

Gökhan dedi ki...

son zamanlarda izlediğim en güzel videoydu teşekkürler ... ayrıca Milan Baros'u çok özledik...Galatasaray'ın en önemli oyuncularından bir tanesi , umarım kısa zamanda iyileşir...

Scarlet dedi ki...

Video enfes olmuş:)Galatasaray'ıma da bu yakışır:))

kutupayusu dedi ki...

tabi ki de cimbom... bi bayan yorumuda ben patlatayım en hasından bi gs li olarak ....bu mor formaları hiç sevemedim ama bi satış politikası olarak taktir ediyorum ve gs destek olarak bi formada sen al diyorum :) bu arada fb lilerin milka benzetmesinede mıçana kadar gülmüşlüğüm var ...ii bi benzetme ...ama dikkat etsinlerde milka ineğinin moku altında dumanları üstünde boğulup kalmasınlar..... holiganmıyım ne ...ahahahaa

Bora-MAN dedi ki...

@ Gökhan,ALi,Scarlet

Keşke video yuda ben hazırlayabilseydim.Adam profesyonel zaten bikaç videosu daha var onlarıda yayınlayacağım.

@ kutupayusu

Valla aslıdna aklımda kırmızı formadan almak var daha geçen hafta çıkan ama bakalım hayırlısı :)

kutupayusu dedi ki...

olar..maksat takım kalkınsın :))

pariseda dedi ki...

bende galatasaraylıyım...karikatür çok komik:))

eeyore dedi ki...

Güzel bir video olmuş!

tasarım mekani dedi ki...

klipi izlemeden muzigi dinledim desem ayip olur mu :) futbol ile hic alakam yoktur... Paylasim icin tskler.. medinem

Bora-MAN dedi ki...

@ tasarım mekanı

Estagfurullah saolun

sünter dedi ki...

Bende bir Galatasaray´li olarak klibi severek gururla izledim:)

Hele bloguna gelip "Galatasaray" basligini görünce hemen isiniverdim buraya:)

Sevgiler

benjcev dedi ki...

çok güzel olmuş valla.

yılın hareketi barış'ın nonda'ya yağtığı asistmiş onu anladım. elano falan yapsa, günlerce konuşurduk.

garibim barış.

Bora-MAN dedi ki...

Barış yüz tnae yapsa 1 tanesi bulur zaten o da denk gelmiş :D

Bora-MAN dedi ki...

Barış yüz tnae yapsa 1 tanesi bulur zaten o da denk gelmiş :D

Related Posts with Thumbnails