22 Kasım 2009 Pazar

Seviyorum Dünyayı !

video
Ben İzmir doğumluyum ve İzmir'de öleceğim.Çok seviyorum memleketimi.Dünya'nın başka hiçbir yeriyle kıyaslamam bile.Çünkü coğrafyası,hava şartları,tarihi ve modern tüm yerleşim birimleriyle insanı büyülüyor.Ama benim asıl sevdiğim nokta , Alsancak'a, Kordon'a gittiğinizde her çeşit insanı görebiliyor olmanız.

Gelin görünki yukarıdaki gibi bir insanı İzmir'de bile görmedim.Bu yüzden lokal düşüncemden sıyrılıyorum ve "Bu dünyayı seviyorum !" sloganıyla yazıma başlıyorum.

Dayı videonun başında sakin ve sıkılmış bir tavırla , elini kafasına yaslamış otururken , birden Sibel Can kıvraklığıyla ayaklanıyor ve çoşturuyor.Bir Hacıya göre çok kıvrak.Maşallah Allah nazardan korusun.Yalnız biri bu dayıyı uyarmalı . Bu tür hareketlerle havalimanından içeri bile almazlar.Hacı dediğin ağır başlı olmalı, osuruğuyla hastalıklara şifa , üfürüğüyle kısırlara deva olmalı.Doğu ile batıyı sentezlicem derken kendini kaybetmiş farkında değil.

Dayıma bir popstar yakışır.Güzel güzel döktürüyor Hacı dayım ve sonunuda çok güzel bir hareketle getiriyor.Birincilikle bitirmezse ben bu milleti tanımıyorum demektir.Sırf reyting için bile son haftaya kadar tutarlar yarışmada.O oynadıkça millet oynar , millet oynadıkça bizim sinirlerimiz oynar.Öyle geçinir gideriz.Bir de lakap bulundu mu tadından yenmez.Hajdar nasıl ? Birşeyi çağrıştırdı ama neyse...

And The Oscar goes to Hajdar...

Hayırlı günler.

4 yorum:

Kasux dedi ki...

bencede bu adamın aklı başında değil yani aklı başında insan böle davranmaz dimi bu arada ne haddime ama uyarayım ben yinede sibel canın değil bu şarkı bildiğim kadarıyla demet akalının:)

SirEvo dedi ki...

Sence bu blog sahibinin aklı başında mı Kasux? :D Sen onu bi sorgula önce. :P

Furkan~ dedi ki...

Bende bir bakıma memleketimi, Kocaeli'ni, Gölcüğü seviyorum. Fakat şu 80 yaşına gelmiş ve hala otobüse bindiğinde ''Evladım şurdan bir öğrenci'' diyen teyze ülkeyi terketsin ! Yada kalsın, seviyorum o teyzeyi !

Adsız dedi ki...

komik lan !!?? tuttum

Related Posts with Thumbnails