15 Ekim 2009 Perşembe

Haftanın Konuğu : Episode 1


Düşündüm taşındım yeni ne yapabilirim diye ve sonunda buldum.Bundan sonra her hafta bir ünsüzle roportaj yapacağım.Bu haftanın konuğu yakın bir dostum olan Nurettin Akgün.Kimya bölümünde başarılı yıllar geçiriyor ve iyide bir neyzen.İşte roportajdan birkaç bölüm:

Bora:Nerede doğdun ? Çocukluğundan biraz bahsedermisin ?

Nuro:Ordu'da doğdum.19 yaşıma kadar orada yaşadım.Çocukluğumda bütün hayatım gibi sakin geçti.Bir keresinde arkadaşlarla inşaatta oynarken çukura düşmüştüm.Yağmur yağıyordu doluydu içi.Allah dan derin değilmiş.Belime kadar saplandım kaldım.Arkadaşlar tuttu çıkardı.Kurbağa lavraları kıçıma kadar kaçmış . Hamama gittim sonra.

Bora:Hehe.. Peki eğitim hayatın hakkında biraz bilgilendirirmisin bizleri ?

Nuro:Valla ilköğretim herkesinkiyle aynı geçmiştir.Yalnız liseye geçtiğimde biraz garipsedim.Okulumun ismi Atatürk Lisesi idi fakat okulda yeterli sayıda sınıf olmadığından bizi yan taraftaki imam hatip okulunun üst katında okuttular.

Bora: O zamandan bazı şeyler belliymiş yani. Neyse .Üniversite hayatına gelelim.Hayatında ne değişti ?

Nuro:İzmir güzel memleket.Bayramda seyranda memlekete döndüğümde bana sorulan hep şu oluyor." İzmir'in kızları güzel mi ? "Birde herşeyi kendiniz halletmek zorundasınız.Yemek yapmaya kalktım mesela.Pilav yapacağım diye mercimekleri haşladım (!) , şişsin diye bekledim.Suyunu kattım.Arkadaşlar yiyince "Mercimek çorbası güzel olmuş " dedi.Pilav yaptım diyemedim .

Bora:İzmir'de garibine giden birşey oldu mu ? Garipsediğin herhangi birşey ?

Nuro:Kemeraltı'na gidince sokak satıcıları yapışıyor ya yakanıza.Abi şuna bak buna bak şunu al diye.İşte onları geri çeviremiyorum.O tarafa işim düşünce bazen bir dükkana 5-6 defa girdiğim oluyor.Napayım çekip gidemiyorum.

Bora:Söylemek istediğin son birşey var mı peki ?

Nuro:Hayatta 3 şey vardır.Dün bugün ve yarın.Dün ile yarının a.ına koyum.Yaşadığımız anın,bugünün kıymetini bilelim.

Bora:Teşekkürler.Hadi ben kaçtım benim yerime imza atıverirsin...

Nuro:Atmam abi hoca sayıyor bazen göte gelmeyelim.

Bora:Hocanında ...


Hayırlı günler.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cidden cok basarılı bir calısma bora bey.tebrikler...nurettin beyi tanımak güzeldi...kesinlikle bulunduğu evin nurudur kendisi diye düşünüyorum...

Adsız dedi ki...

nuro nun ewimizin nuru olduğu büyük bir gerçek bu yorumu kim yaptıysa tam isabet... ewimizde nerettin beyin bizlere her gece verdiği ney ziyafetine birgün bekleriz... bora beyyyyy yazıyı çok beğendim züpper olmuş

Related Posts with Thumbnails