22 Ocak 2011 Cumartesi

Umursamaz

uçan adam sabri | izlesene.com



Video'da en çok güldüğüm yer adamın debelenmesi bittikten sonra Esra Ceyhan " Evet .. " diyor ya orada kopuyorum. Sanki normal birşeymiş gibi.

Ben de videodaki adam gibi bazen umursamaz olmak istiyorum. En az onun kadar... Milyonlarca kişi izlerken çıldırabilmeyi kendimi yerden yere atabilmeyi istiyorum. Bakalım belki birgün olur.

Şu hayatta başaramadığım şeylerden biri umursamazlık. Mesela dar bir yolda yürüyorum baktım karşıdan bir çift geliyor el ele, hemen çıkıyorum yoldan bekliyorum. Sırf adam kızın yanında rezil olmasın diye. İstesem yıka yıka geçerim aralarından. Kaldırımda, tanımadığım bir adamın mutluluğu için uğraşırken buluyorum kendimi. Ben olsam onun yerinde, adam gelip omuzu atar anasını satayım.

Ama gelin görünki tam tersi olanlarda var. Adamın önünde insan ölmüş, biri bayılmış, gaspa uğramış, tacize uğramış ama tık yok. Yok abi adam rahat. Ağızda cak cak sakız olaylara hep yan gözüyle bakıyor ve bir de o piç gülümsemeyi takınıyor. " Bana dokunmayan yılan bin yaşasın " hesabı filan hafif kalıyor. Yılan görse sokmadığına pişman olur, derdinden kendini sokar. Öyle bir rahat insanlar var bu gezegende.

Bu kadar umursamazlığın adına " cool olmak" demişler birde. Deprem oluyor adamda kıpırtı yok " Oooo ççok coool ". Ulan ibibik yıkılsaydıda o bina görseydin ebenin coolunu tersten. Öbür tarafta nolucak ? Eller cepte, ağızda sakız, kulakta ipod yürüsün bakalım pezevenk Sırat köprüsünden görelim.

Umursamazlığın da bir kıvamı vardır elbet onu tutturmak lazım. Hiç alakasız konuları takıpta üzülmek yanlış. Arkadaşın merdivenden yuvarlanıp çanağı çömleği patlattıysa bunu da umursamamak yanlış. Ama çok umursayıpta " ahh benim canım arkadaşımın götü çatlatmış, ahh ahhh " diye herkesin yanında yakınırsan arkadaşında utanır. İşte bunlar hep kıvam, hem ayar gerektiren mevzular...


Bu kadarda umursamazlık olmaz tabi. Utanmazlıkta ... O yaşlarda oluyor demekki. Harbiden kimse çocuklara kötü birşey demiyor. Azcık büyüyüpte aynı şeyleri yapınca bir ton laf yiyoruz. Neyse ..

Hayırlı günler.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails