19 Aralık 2010 Pazar

Ben ölünce ne derler ?

ailenin de�eri izlesene.com



Yukarıdaki videoyu izleyince ilk aklıma gelen soru bu oldu : " Ben ölünce arkamdan ne derler ? "

Böyle güzel , sadık bir eş bulabilecek miyiz bilmiyorum ama herşeyin hayırlısı olsun be. Bu kadar güzel konuşmasa da birkaç güzel şey söylesin en azından. Bu hanımefendi gibi yatakta olanları anlatmasın yalnız ele güne ! Lütfen !

" İnanır mısınız komşular bu adam varya pisin pasaklının tekiydi. Sıçardı temizlemezdi , çorabını çıkartır sağa sola fırlatırdı. Tencerelerin içinden çıkardı çorapları, 10 günde bir duş alırdı, tırnağını o yırtınan gitarlı zibidiler gibi bir metre uzatırdı. Ben olmasam çok daha önceleri ölmüştü zaten. "

Böyle bir kadında çıkabilir yani belli olmaz. Ya arkadaşlarım ?

" Otobüse binerdik bunda hiç para olmazdı hep biz öderdik. Yer içer bir de gelip yüzümüze geğirirdi. Evde olsak osururdu. Salona sıçar kaçardı. Düğüne gittik yaş pastanın yarısını yemiş daha damatla gelin kesmeden. Bayramda nineye gittik kadının kolunu kırdı elini öperken. Yontulmamış odundu. Hayvandı. Reenkarnasyonla insan olur da dünyaya geri döner umarım. "



Bu da olabilir. Şimdilik kimseden kötü birşey duymadık. Yaşıyoruz ya tabi kimsenin maçası yemiyor böyle konuşmaya. Ama durun siz , hele bir kötü konuşun arkamdan rüyalarınıza girip amansızca peşinizden kovalayacağım. Kan ter içinde kalkacaksınız, o terin bacaklarınızdan paçalarınıza aktığını görücem. Hadi bakalım.

İşin şakası bir yana ben ölmeden bile bu işlere dikkat ederim. Eğer kafamı yastığa koyduğumda " Şu anda hiç kimse benden yana şikayetçi değildir ve hiç olmamıştır" diyorsam tamamdır. Öldükten sonra çokta sikimde değil hani. Ağzınız torba değilki düzelim arkadaş..

(Not : Düzelim kısmını yanlış olduğunu bildiğim halde düzeltmek istemedim. Öyle daha anlamlı oldu sanki. )

Hayırlı günler ...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails