14 Ağustos 2010 Cumartesi

Sezon Başlıyor Saldır Cimbomum !!

galatasaray izlesene.com

Ayının kış uykusundan uyanıpta armut, balık aradığı gibi
Anamın karnında yeni çıkmışımda, sütene susar gibi
Tuvaletim gelmişte eve doğru koşar gibi
Aradım, susadım, koştum sana Galatasaray'ım...
Bora-MAN

Yukarıdaki kısa filmi geçen sene Ali Sami Yen'e giderken çekmiştim. Bu sene sonbaharda tekrar gideceğim inşallah. Bu sefer tek başıma değil koca bir ekiple gidip daha profesyonel birşey çekmeyi planlıyorum. Amatörden Hardcore'a geçiş yapacağım ..

A Night in Mecidiyekoy.XXX.DVDRip.Xvid

Çok özledim valla... Yani bir insan, takımında Barış , Ayhan , Sarp , Servet hele hele Aykut'un oynamasına rağmen bu kadar özler mi ? Hem de ne biçim özledim lan !! Akşamı ip ile çekiyorum resmen. Aşk böyle birşey olsa gerek. Darısı herhangi bir kızın başına. Yalnız Ayhan, Barış ı sadece Galatasaray için çekerim , kızın yanında görürsem direk topuklarım oradan. Isterse Scarlett Johansson olsun. .. ... ... Abarttım lan. Scarlettt !!!!!

Galibiyet ile başlasın inşallah serüvenimiz. Gerisi gelir. Bu sene bende maçlardan ufak detaylar yazabilirim diye düşünüyorum. Ama tamamen işin doşşak kısmıyla ilgileneceğim. Zaten yüz yirmi adet blog var teknik ve taktik kısmını yazan. Gerek yok. Perde arkası olaylar bana yeter .

Hayırlı günler .. Bol timsahlı yürüyüşler ...

3 yorum:

Sleepandbeer dedi ki...

2-2 olur

hagininsolayagi dedi ki...

Aykut'u çok seviyorum abi, yediği goller rüyalarımı süslüyor, o'nsuz yapamıyorum.

MizahiGeveze dedi ki...

O Aykut'u rüyama girse nasıl bi si....

Related Posts with Thumbnails