2 Mayıs 2010 Pazar

Tiyatro=Nejat Uygur



"Boncuuuukkkkkkkk !!!!!!!!!!!"
"Ne var len Or..... Ço...... "


Vay be.Bahri Beyat'ın ruhu şad olsun ne güzel ,ne gür bir sesi var değil mi ? Bir de şu küfürler kesilmeseymiş çok daha güzel olacakmış.

Eğer sizleri ufacıkta olsun gülümsetebiliyorsam işte bunu başarabilmemin en büyük nedeni Nejat Uygur'dur.Gerçek anlamda olmasada o benim "hocam"dır.Hep onun bu oyunlarıyla büyüdüm.Defalarca izledim.Zamsalak,Cibali Karakolu,Minti Minti ve daha nicesi...Malesef bu çok güzel oyunları artık hiçbir televizyon kanalımız yayınlamıyor.Bu görüntüler en az beş yıllık.Artık sadece diziler ve komik diye bize yutturulan Hollywood filmleri kaldı.Arada bir de Başbakan'ın ulusa seslenişi...


Nejat Uygur'un sağlık problemleri nedeniyle bu yazımın sizi pek güldürebileceğini sanmıyorum.En kötü olaylardan bile bir gülücük çıkarabilmek için uğraşmama rağmen bu konu açıldığında kafam duruyor,üretemiyor.Ama gelin görünki Nejat Uygur,böyle kötü bir konuda bile insanları güldürmeyi başarabiliyor.İşte oğlu Behzat Uygur ile yapılan röportajın bir kısmı...

"...Bir gün oyunda bana, “ 'Vasiyetinizi okudum baba, mezarıma yangın söndürücü koyun yazmışsınız, neden?' diye sorun” dedi... Sahnede “Neden, yangın söndürücü” diye sordum. “Eee cennete gitmeyeceğiz ya oğlum. Gideceğimiz yer sıcak” diye cevap verdi..."

İnşallah daha nice yıllar bizimle kalırsın Nejat Uygur.Senin yangın söndürücüsüne ihtiyacın olacağını sanmıyorum.En fazla birkaç incir yaprağı gerekli olur.Bir tane yaprak yetmez o "tesbihe".

Hocam,gördün mü bak bundan bile bir espri çıkardım.Allah yardımcın olsun,seni bizlere bağışlasın.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails