8 Kasım 2009 Pazar

Vatandaş


Çok severim yurdumun insanını.Bazılarında yabancı hayranlığı vardır ya.Yolda,sokakta,belde nerede bir ingiliz görse dakikalarca bakar , " Abi bak ingiliz ingiliz ohaaa !!!! " edasıyla etrafına sanki Papa II. Jean Paul u görmüş etkisi bırakır.Hele siyahileri hiç saymıyorum.Zenci görmeyedursun insanlarımız , artık yollar ayrılana kadar herkes "zenci şöyle zenci böyle" diye konuşur durur.

Oysaki bakın videodaki abime.Hay elini öpeydim , o ağzında ki şiveyi seveydim ya ! Çok seviyorum çok.İnsanlar herşeyden önce kendinde olanı sevmeli.Kendi memleketlisini,kendi memleketini,kendi insanlarını.Aynı faaliyeti yabancılar yapınca " Oha adamlar yapıyor abi helal olsun biz çok geride kaldık ! " diyenler aynı işi biz yapınca " Kesin bir eğrisi,gediği vardır.Yapamaz abi bizimkiler öyle şey.Sen yanlış duymuşsun." gibi muhabbetler döner.İşte böyle muhabbetler edenler varsa bu yazıyı okuyan onların o güzel gözlerinden öperim (!)

Bu tür insanları atacaksın Amsterdam'a o zaman görecek.O zaman anlayacak vatandaşının iyiliğini,saflığını.Geceleri sereserpe yatarken kendi memleketinde, Amsterdam da kimin eli kimin götünde korkusuna kıçına tepsiler bağlayarak yatacak.Memlekete dönünce böyle kamyoncu abileri kucaklayıp öper valla.

Videodaki abiye getirmek istiyorum konuyu.Ne diyor? "Laptopum bozuldu, bugün face e giremedim" diyor.E be güzel abim face senin döşşeğini yesin.Sen başlı başına bir abidesin,bir esersin şu konuşmaların ve içtenliğinle. Asıl face sana girsin.Çok ciddiyim.İnternet mi istersin yoksa bu abiyle sohbet etmek mi diye sorsalar düşünmeden vatandaşımı seçerim.

Keşke her kamyoncu böyle olsa.Barış gelinleri bu memlekettten daha rahat geçseler,kamyoncu esprileri son bulsa.

İnsanlarınızın kıymetini bilin.

Hayırlı günler.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails