3 Ağustos 2009 Pazartesi

Hikaye

1 yıl olmadı herhalde başımdan geçeli.İzmir Alsancak dan otobüse bindim Narlıdere de olan evime gidiyorum.Hava çok sıcak.Allah tan otobüste oturacak yer bulmuşum.İki durak sonra otobüs tıklım tıklım doluyor.Bir dahaki durakta iki tane yaşlı teyze biniyor.Tehminen 60 yaşlarında iki hanım . Gözlerim üzerlerinde . Yer vermeye niyetliyim. Bana yaklaştılar. "Teyze buyurun " dedim kalktım.O sıcakta zaten tıkış tepiş olan o kalabalığa yeni bir halka kattım.Götgöte gidiyoruz milletle.İstesek ayrılamayız sıcaktan lehim gibi erimiş değen yerlerimiz , kaynamışlar etler birbirlerine. Abartı bir kenara ben teyzeye yeri vereli daha bir dakika olmadı teyze kalktı,arkadaşına bağırdı " hadi iniyoruz !" diye. Bir sonraki durakta indiler. O anki şokla boşalan yere kimin oturdğunu göremedim.Zaten arka tarafla doğru kaymıştım ayaktayken.Ve daha evime varmaya 12 km vardı ! "Teyze" olduklarından hayal gücümü çok zorlayan küfürler etmedim.Bilindik sıradan küfürler.Madem bir sonraki durakta inecektiniz bana niye kıydınız teyzee !! Teyzeeee !!!

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails